Sötsug och sparkar

(null)

Det är tur att jag har världens bästa syrra som ger mig inspiration till nyttiga snacks när sötsugen slår till med full kraft! Antar att den lilla i magen tar mycket av min energi, så sötsuget är konstant.. samtidigt som jag försöker äta lite mer nyttigt för  både min och bebisens skull.

Sen det där med sparkar.. kan man få hoppa över det tills bebisen är ute och den kan sprattla fritt i luften? Det känns som att jag har blåmärken på hela insidan av magen.. Inte roligt att vakna av en smäll i magen. Men det ör ju bara 4 månader kvar, jag överlever nog!..

Kommentarer
Towa säger:

Vilken kämpe du är! Grymt jobbat att stå emot sötsuget. Jag har helt fastnat och sockerträsket och lär inte komma ur på ett bra tag haha.
Hoppas inte bebis håller dig vaken hela nätterna. Håller tummarna att sparkana inte blir värre och att du slipper ha ont<3
Kram fina du! :)

Svar: Taack!! Inte så farligt ont än, och de flesta nätterna får jag sova :)
Kraaaam på dig!! <3<3
flowjoy.blogg.se

2019-02-27 | 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback