Intervju och motion

(null)

(null)

Även om jag ska bli mamma, så är mina ambitioner, drömmar och mål fortfarande höga! Kanske inte lika höga just för tillfället, om jag ska vara helt ärlig, men jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt att jobba! Helst med foto såklart, men även andra jobb lockar och jag kan glatt meddela att jag nu också jobbar med ett bemanningsföretag!

Men igår var jag på intervju för ännu ett annat jobb, som modelfotograf. Det kändes bra och verkar vara ett jobb där jag har möjlighet att lära mig myyycket! Så vi får väl se vart det leder!

Idag körde jag ett jour pass för bemanningsföretaget, vilket innebar att jag skulle vara tillgänglig att svara på telefon och kunna åka hemifrån direkt mellan 04-07 på morgonen om någon av deras andra medarbetare skulle bli sjuk. Så jag gjorde iordning frukost och packade en väska igår kväll. Men jag fick sova och behövde inte dra iväg på jobb idag. Så jag har istället passat på att tvätta, städa och nu har jag tränat! Känns riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback