En promenad

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår blev det en långpromenad för mig! Passade på att få lite ny luft i lungorna efter lunch och utforskade området där vi nu bor :)
Det blev en ordentlig promenad på ca 7km och det tog den här tjockisen 1h och 20min...

Jag kom till ett väldigt fint naturreservat (över den stora ängen/fältet) och fortsatte mot vattnet och gick via vattnet hem. Det är helt sjukt, men vi bor bara ca 2 min promenad från Mälaren! Ska bli så härligt att kunna gå där i sommar! Och de nya vägarna jag hittade igår visade sig vara ypperliga för barnvagnspromenader!

Så härligt med vår också! Träden börjar bli gröna och även om graviditeten börjar göra mig allt mer trött, så fylls ändå energin på av solen och ljuset!
Och som ni ser så var favorit tröjan på! Bjuder på en update av magen också. Den börjar bli ganska tung och otymplig nu...

Kommentarer
Sarah säger:

Vad skönt att gå en promenad och mysigt att gå vid vattnet :)

2019-04-15 | 14:53:26
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback