Tror kroppen börjar vänja sig!

(null)

För det första - Jaaa jag saknar Thailand en hel del!

För det andra - Jag tror kroppen börjar vänja sig vid det liv jag lever nu! Om jag jämför med när jag jobbade på posten, då gick jag upp ungefär samma tid på morgonen och kom hem ungefär samma tid också, men jag var såååå slut och orkade ingenting efteråt. Visserligen var det ett väldigt fysiskt krävande jobb och jag och Erik hade en minst sagt tuff period då, så det är väl förståeligt att man var helt föstörd. Men nu har det hänt två morgnar i rad! Jag har vaknat relativt pigg och glad!!
Känns konstigt att det är lätt att kliva upp, kroppen vaknar till ganska snabbt och dagen på jobbet går också snabbt!
Hoppas det kan fortsätta såhär för alltid nu! Då kommer jag uppskatta livet ännu mer och kommer kunna vara en ännu bättre och roligare vän och flickvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback