Surviver



Jag överlevde!! Ytterligare en arbetsdag med mycket att göra och det blev lite stressigt. Det är svårt att utbildas till arbetsledare när andra tar över ibland utan att de själva fattar det... Men nu har jag försökt bli lite mer förberedd inför morgondagen, bättre planering med folks raster och så. För det blir så fel när min chef säger åt mig att ta kommando, men när ingen har haft rast, alla är aströtta och han skickar iväg mig FÖRST.. Det känns fel. Om det är jag som har ansvar borde jag väl skicka de som ska på rast först, och gå själv sen? För är det någon som ska lida är det väl jag, inte mina medarbetare? Ska försöka med det imorgon får vi se hur det går!

Men nu såhär på tåget på väg hem känner jag mig lite kreativ! Redigerar lite bilder på telefonen och funderar på om jag kan skriva något fyndigt till bilden... Blir nog en bild på insta inorgon! 
Lite roligt det där! Man planerar "vardags bilder" för att det ska passa och se snygg ut! Men, men, riktigt så noga har jag inte varit förut, men det kanske kommer med åren ;) Tror kanske jag börjar få lite åldersnoja.. Jag som tyckte det var konstigt att bli 18, nu blir jag 20!! Vad sjutton händer?? Ja, ja.. Det är en annan historia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback