Solsken och en gentleman

(null)

Igår var en trött och sur dag för mig och Erik. Så jobbigt när en av oss vaknar på en bra sida men den andra inte. Och särskilt jobbigt när kommunikationen mellan oss brister och vi knappt kan prata med varandra utan att börja tjafsa.. Men så har väl alla par det. Men Erik ville vara hemma hos sig och få vara trött ifred, så jag var hemma och pysslade med lite saker tills jag kom på att vi båda säkert skulle må bättre av att göra något annorlunda  än bara nöta på varandra hemma. Så jag drog med Erik ut på picknick den iskalla midvinter kvällen igår. Vi satt på ett fint utkiksberg och drack varm choklad och hade det väldigt bra där vi satt och såg ut över Sthlm.. 

Idag vaknade vi och det var tvättstuga och städning som var på schemat för Eriks del. Så nu passade jag på att åka hem och kanske få lite gjort själv. Härligt med sol också! Känns inte som att jag sett solen på evigheter!! Blir kanske en promenad också för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback