Överraskning och trygghet

(null)

Hörde på radion imorse att det kommit fram en ny studie som visar att kvinnor som sätts under stress, blir lugnare om de får lukta på sin partners tröja. Jag kände bara att jaaa, det är väl självklart? Hur många gånger har inte jag gjort det liksom, haha! Under perioder då jag känt mig stressad sitter jag ofta med en av Eriks tröjor och suger in doften av trygghet. 

Idag ör det äntligen onsdag! Kulmen av veckan är snart över och nedförsbacken börjar igen!! På fredag tänkte jag och Erik överraska min familj genom att komma upp till dalarna över helgen utan att de vet om det. Syrran vet, men inte mamma och pappa och jag tror de kan bli ganska häpna! På lördag kväll  ska vi gå och se innebandymatch, Falun spelar hemma så det ska bli kul! Trodde jag alltid någonsin att jag skulle kunna bli intresserad av innebandy, men har man en pojkvän som spelar och är intresserad blir det annorlunda :)

Hoppas alla får en bra onsdag, så försöker vi överleva den hör dagen också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback