Med skräp i fickorna och lite bråttom...

Japp, idag fick jag apringa till tåget för att hinna till jobbet.. Frågan är dock ändå om jag kommer hinna i tid, för pendeln är sen och då kommer jag missa min anslutning. Men sånt är livet i storstan!
Jag som skulle försöka fota mer med mina "work the shot" har istället fotat mindre.. Men det kan ha att göra med att jag blev sjuk och kom av mig lite.. Nu är jag frisk och har mycket att göra istället! Ska fira min födelsedag med kompisar imorgon så det aka bli väldigt roligt! Har förberett nästan allt. Försöker till och med spara ut naglarna för att få känna mig lite extra fancy, även om jag inte får ha långa naglar på jobbet. Och för att de inte ska gå av har jag till och med målat dem!! Ännu ett big no no!! Men både färgen och längden ryker på söndag, så en dag till med långa naglar hoppas jag att vi överlever ;) Nu hoppas vi att den här fredagen går fort och bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback