Fylld med möjligheter

(null)

Livet går allmänt segt, jag är fortfarande förkyl, börjar känna mer i halsen igen... Men jag var ut och dansade och firade min födelsedag i lördags och det var väldigt roligt!! Träffade Erik och hans kompisar ute och vi hade väldigt roligt tycker jag!

Igår var jag på möte efter jobbet då jag ska börja arbeta som danslärare igen :) Därför var jag idag och besökte lokalen där vi ska vara och blev väldigt inspirerad!! Jag ska dansa på "tuben" som är ett ungdomshus i Farsta, där kunde man få bidrag till olika projekt och jag blev väldigt taggad till att starta något projekt! Problemet är bara tiden... Hur ska jag hinna med allt jag vill göra?? Jag hoppas jag får lite mer energi när ljuset kommer tillbaka!

Jag har även idag fått mer ordentlig information av min chef på BK hur jag ska göra och vad min roll som arbetsledare handlar om! Måste tänka lite mer "vi vill väl jobba på VÄRLDENS BÄSTA BK??" Så nu är det  bara att plugga lite, göra prov och bli världens bästa arbetsledare!
Min chef sa att provet jag kommer göra, gör så att om jag i framtiden vill starta egen restaurang kommer ha relativt lätt att göra det! Livet med alla dessa möjligheter är underbart! Men det gör det ännu svårare att välja villen väg man ska prova först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback