Upp och ner, hit och dit, men nu tror jag att jag bestämt mig

(null)

Japp, sedan typ december har jag hållit på och utbildat mig till arbetsledare på burger king. När det aldrig verkar bli någon verifiering så har jag tröttnat mer och mer. När min chef också ska sluta och vi får en ny chef som är MYCKET MER engagerad i restaurangen och vill ha allt perfekt, så känner jag att det känns dumt att vara en arbetsledare som inte orkar eller vill göra sitt bästa för att uppfylla detta. Jag vet hur det är att brinna för något och då ska man ha bra folk med sig. Inte någon som gör detta halvhjärtat. Och helt ärligt, jag gör det bara för pengarna. Burger king är ingen plats jag drömmer om att vara på.
Så nu, en dag som denna när solen skiner redan när jag är på väg till jobbet ska jag prata med min nya chef och berätta hur det känns. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback