Mösspåtagning

Godmorgon!

Idag känner jag att det börjar närma sig slutet... Vi har mösspåtagning (en vecka efter resten av Sverige, men ändå...) och ikväll har jag dansuppvisning med mina elever jag undervisar i dans! Ikväll hoppas jag även att jag får gå ut med några kompisar och fira att vi snart tar studenten! Känns som att allt börjar falla på plats. Jag har jobb på Vapiano efter studenten och i höst ska jag vara skolfotograf. Förhoppningsvis kan jag och Ellinor ut i världen och resa i höst/vinter också och i sommar hoppas jag att jag och Erik kan bo ihop ännu mer :)

Ett av mina nyårslöften var att försöka överleva skolan och hitta på lite roliga saker för att liva upp vardagen lite och jag känner att jag typ uppfyllt det nu! Roliga saker ska det definitivt bli fler av, men nu är skolan snart slut och jag tror faktiskt jag kan säga att jag överlevt! Även om det är drygt med allt plugg just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback