Min syster är bättre än din syster <3

 
Jag minns inte riktigt när jag mådde såhär bra sist. Livet känns spännande, avslappnat och jag kan njuta av det! Det är även när man mår bra som man inser vad man påminns om allt underbart man har runtomkring sig och en av alla underbara personer jag har i mitt liv är min lillasyster <3
Nu i helgen hamnade vi sittandes vid köksbordet och pratade om allt möjligt, men framför allt pratade vi bland annat om värderingar. Jag kan säga att min syster är sååå mycket bättre än alla andra! Hur hon har kunnat bli så klok kan jag inte förstå, men hon har gjort ett väldigt bra jobb! Finare personlighet får man verkligen leta efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback