Göteborg och snart studenten!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra fredagen blev det en tidig morgon. För vi skulle åka till Göteborg med fotoklassen och bland annat titta på Valand (det som var fotohögskolan) och gå på Hasselbladcenter. Efter det blev det Lisseberg och mys på hotellet. Jag börjar minst sagt få ångest inför studenten nu!
Frågan är inte vad jag ska göra efter att skolan är slut, utan jag kommer sakna att få träffa alla i skolan. Jag känner redan nu hur tårarna vill tränga fram när jag tänker på det, men jag är ändå väldigt stolt och glad över dessa tre år! De har varit de bästa i mitt liv!! Dock kan jag ångra att jag inte tog det chill och njöt mer av tiden, men med tanke på allt plugg vi haft i perioder och hur kaos privatlivet känts ibland är jag glad att jag överlevde! Det hade aldrig någonsin gått utan min familj, mina vänner och Erik <3
 
Det känns lite konstigt att ta studenten och inte ha samma klara mål att jobba för. Min dröm var att få gå foto på gymnasiet i Stockholm och det har jag verkligen gjort! Så när jag springer ut om två veckor kan jag stolt säga att min dröm gick i uppfyllelse och jag känner mig lyckligast i världen som faktiskt kunde göra det här!
Men jag kommer sakna Xenter där vi hade foto, jag kommer INTE sakna de "vanliga" ämnena på ett bra tag! - Men jag kommer sakna den trygghet man känner att alltid kunna gå till skolan, få se och göra något och få träffa sina vänner... Samt den "familj" man fått inne på foto...
 
Nej, nu ska jag se till att njuta av de sista två veckorna, för riktigt än är det inte över!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback