Tiden har bara swischat förbi

Det är mycket som har hänt sen sist! Jag har varit i Amsterdam, tagit studenten och känt lycka och eufori för att ett nytt kapitel i livet börjat. Jag har börjat jobba inom restaurang, för att sedan känt extrem ångest över att inte veta vad jag vill göra exakt, så jag har gråtit i massor för att jag plötsligt "tappade bort" mig själv. Jag har känt mig vilsen och slutade jobba på restaurang. Istället började jag på posten, där jag aldrig trodde att jag skulle trivas, men nu trivs ganska bra med!


Jag har umgåtts med människor jag tycker om, jag har saknat personer jag tycker om väldigt mycket, jag har känt mig 100% säker på att jag gör rätt, för att i nästa stund tveka och velat ändra mig. Det har varit mycket fram och tillbaka, vilket egentligen bara betyder att jag varit mig själv fullt ut!




För som alla i min närhet borde veta, är mitt mellannamn Ambivalent...


Men nu känner jag att det hänt lite för mycket i livet för att bara hålla allt i huvudet. Jag måste få skriva ner det jag tänker på och då får det resultera i några blogginlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback