Jag vill vara ledig...

Då kommer ångesten över ledighet istället...




Yes, jag planerade en sommar utan ledighet för att jag ville fokusera på att jobba. När jag nu känner hur trött man blir och hur väl man behöver ledighet känns det jobbigt att inte få vara ledig för än jag vet inte när... skolfoto slutar i oktober någon gång och efter det får vi se vad som händer! Att mamma, pappa och syrran varit utomlands och haft det bra gjorde mig bara ännu mer avundsjuk. Men man lär av den hårda vägen och nu har jag planer på att vara ledig i höst istället! Det finns mycket jag vill göra så vi får se vad jag börjar med!


Nu vet ni i alla fall vad som hänt med mig de senaste veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback