Hemfärd.. (del 3)

Dag tre åkte vi in till Malmö och drog omkring på stan, sen roade vi oss lite på campingen med att paddla kanot osv. Dag fyra var det dags för hemfärd och vi hade förberett oss på att få ta ner tält i spöregn. Men när jag vaknade var allt snustorrt! Vilken lycka!! Jag vaknade ganska tidigt, så jag bestämde att Ellinor får sova en halvtimme till, sen väcker jag henne så kan vi slippe ta ner ett blött tält om det inte börjar regna. Precis när jag ska gå ut för att gå på toa, börjar det regna... Så vi fick visst ta ner tältet i spöregn... Så väl hemma hos Ellinor igen var det bara att sätta upp tältet så att det fick torka. Men vi hade en väldigt bra resa ändå! Och nu har Ellinor tagit körkort också, så nästa sommar kan vi turas om, om att köra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback