En tur genom HÄLLREGN!! (roadtrip del 2)

 
 
 
 
 
 
 
Nu skulle jag då åka till andra sidan stan för att hämta Ellinor och det gick förvånasvärt bra! Nervös var bara förnamnet, men till Södertälje tog jag mig allt! Så vi åt lunch, packade in i bilen och sedan bar det iväg! Vi stannade och tankade en gång på ner vägen och väl framme på campingen satte vi upp tältet. Dag två drog vi till vattenlandet och efter åkte vi till campingen, käkade lunch och sedan var det så bra väder, så vi tog en promenad till Odensjön där bilderna är ifrån. Men bra väder, hallå?? För när vi hade kommit så långt ifrån campingen som möjligt och skulle börja gå tillbaka, ja då började det självklart regna... Och det kom inte lite regn heller. Det verkligen HÄLLREGNADE... Så det var bara att lämna den skyddande skogen och ge sig ut i regnet. Men vi stannade under ett träd vid några kossor och hoppades att regnet skulle lätta, men nej.. Väl tillbaka på campingen var det bara att hämta handdukarna och bege oss till duscharna. Jag kan säga att det var skönt med en varm dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback