Bröllopsfotografering nr 2!

 
 
 
 
 
 
 
 
Så, då blev jag klar med bröllopsfotografering nr 2 för någon vecka sedan och detta kan nog vara den myggigaste fotografering jag någonsin varit med om.. Det regnade under dagen, så vi höll tummarna och hoppades att vädret skulle bli bättre lagom till vigseln så att vi kunde fota direkt efter. Kan ni tänka er vilken tur vi hade då! Det slutade regna och vi kunde åka ut i skogen och göra fotograferingen som tänkt. Dock var det väääldigt mycket mygg, så vi hade alla svårt att låta bli att försöka slå bort myggen och att stå stilla... Men några fina bilder blev det ändå! Som sagt, det roligaste är nästan när jag får sitta och experimentera med bilderna i Photoshop och se vad jag kan göra med dem. Fast jag måste även säga att innan man väl kommit igång med det så känns arbetet ganska tungt. När jag vet hur många timmars bildbehandling som ligger framför mig... Men det är alltid lika roligt att se resultatet!

Kommentarer
William säger:

fina bilder :D
jobbigt med myggen ;D

2016-09-27 | 00:00:31
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback