Varför kan man inte hitta rätt på en gång??



I somras började det. Eller det var jag som började, med P-piller. Sedan dess har allting verkligen gått upp och ner. Jag har varit arg och lättirriterad med väldigt kort stubin, men mestadels blir jag bara ledsen. Jag har testat några olika sorter nu, vissa sorter funkar bra för kroppen, jag slipper gå upp i vikt och kroppen mår bra, medan det sätter sig på psyket. Andra sorter har till en början varit bra för psyket, men mensvärken blev rent ut sagt förjävlig och sedan satte det sig också på psyket. Nu testar jag en ny sort igen och det känns inte som att det funkar... 

Jag blir så trött. Jag äter ju inte direkt p-piller för att må sämre, utan för att livet ska bli bättre, men det verkar svårt att hitta något som passar mig... Men jag ska inte ge upp även om det känns tungt. Jag måste hitta något som fungerar för mig, för mensvärken blir bara värre och värre. Men här om dagen kändes det verkligen tungt. Det värsta är att när jag mår såhär så står jag inte ut med mig själv och hur sjutton ska någon annan kunna stå ut med mig då?? Allting blir bara väldigt frustrerande. Men nu är jag hemma i Dalarna och ska försöka hitta tillbaka till det som brukar vara Felicia, så kanske jag mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback