Här ligger jag och väntar



Här ligger jag i soffan i skolan och väntar på att få börja.

Igår var det vår på riktigt! Jag och Ellinor satt ute på lunchrasten och försökte suga i oss så mycket sol det bara gick. Sedan hade jag kommit överens med vår lärare att jag skulle få sluta tidigare för att jag skulle iväg på en grej. Det visade sig att jag kunde ta ett tåg tidigare än tänkt, så jag hann hem, bokade tvättstugan (vilken tur jag hade att det var ledigt!!), satte igång två maskiner och stack i väg en timme. Lagom till jag var hemma igen var tvättmaskinerna klara, så jag hängde tvätten och satte igång nästa maskiner. Då kunde jag plocka ihop lite hemma, ta en dusch och sedan var det dags att hänga tvätten. Allt gick i ett, men jag hann göra allt utan att stressa och sedan jag jag ned till centrum, köpte en mascara och efter det bar det av till Erik.

Därför ligger jag här och väntar på att få börja nu. Erik började liksom kl 8 och jag 9.10, så jag måste vänta en stund. Men det är det så värt, eftersom att jag får sitta och mysa med Erik på pendeln till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback