Bara rent allmänt vardagskaos

 
 
 
Ja såhär ser det ut när jag har tvättat... Först är det allmänt kaos i den här lilla lägenhet med grejer överallt och sedan efter att jag tvättat så ser det ännu värre ut. Men skönt är det allt när jag får ett ryck och plockar ihop allting med en gång!
 
 
 
 
Och såhär ser det alltså ut efteråt! Först viker jag tvätten och lägger i fina högar och sedan är det bara att plocka ihop och lägga allt där det ska vara. Och diskbänken blir ganska fin när den blir städad :) Men det här var som sagt förra veckan och jag kan säga att efter att ha lagat middag åt både mig och Erik och att ha käkat frukost ihop så fanns det ganska mycket disk att ta tag i idag. Men nu är det gjort, så nu ska jag försöka träna med min vårtrötta kropp. Vi får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback