Snart ser jag slutet på vägen - hoppas jag...



Okej, ja, jag har fått höra att nu var det läääääängesedan jag uppdaterade här... Men det har sina anledningar.

Jag har först och främst haft fullt upp med skolan. Det har varit prov hit och prov dit, inlämningar och som lite extra krydda kom nationella proven också... Jag kan inte säga att det har varit lätt. Jag har pluggat alla timmar jag kunnat. Erik har hjälpt mig så mycket han bara kunnat och jag har brutit ihop för att sedan börja om och fortsätta. Och jag klarade det! Jag gjorde mitt allra bästa och fick utifrån det de resultat jag siktade mot! Så när jag inte har pluggat, har jag försökt få en paus. Tillbringat mycket tid med Erik, för det finns ingen annan som kan få mig lika lugn och kan få mig att må lika bra som han kan, mitt i allt kaos.

Nu är det snart sommarlov och jag kämpar in i det sista!! Vägen har varit lång och än är den inte slut, men på torsdag hoppas jag att jag kan slappna av och bara släppa allt. Men det får vi inte se förrän då...

Jag lever iallafall, och vill ni veta hur mycket information man kan trycka in i en hjärna - hör av er i slutet på veckan så kan jag berätta hur mycket man klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback