Både livet och vädret gör ups and downs...

 
Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta årets sommar... Jag kan väl säga att livet går väldigt mycket upp och ned och att det har funnits både toppar och dalar. Oftast är det när jag har mina toppar jag bloggar, för då har jag energi och både orkar och vill lägga lite energi och fokus på annat, som tex att blogga. Men jag tänker inte gå in på några detaljer nu, kanske händer det att jag skriver av mig i någon svacka, men just nu mår jag bra och vill berätta om allt bra som hänt i sommar. Och bara som en lite påminnelse till alla - Det är okej att må dåligt! Det är okej att prata och berätta om det, för det gör ofta vägen till att man ska få må bra lite kortare! (Det har jag kommit underfund med i sommar)
 
Men ja, i sommar var jag ju iväg med Ellinor på vår road trip! Efter det hängde jag både i Sthlm och Dalarna några dagar för att sedan åka iväg med Erik och hans familj till Idre och fjällvandra! Bilder därifrån kommer senare, för jag har ett bröllop att redigera innan jag kan börja på privata bilder. Men efter Idre så var jag och Erik i Dalarna i två veckor och där blev det mycket bad och bus med grannbarnen och även väldigt blandat väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback