Vill helst bara chilla i solen men måste åka till skolan...



Fick ändå en bra start på dagen tycker jag! Jag börjar inte förrän 10.25 så fick sovmorgon. Sov hos Erik inatt och vaknade av att han låg och frös. Jag har varit väldigt förkyld i en vecka nu men känner att det förhoppningsvis har vänt! Igår var jag så hes att jag bara kunde viska, man känner sig ganska liten och maktlös då när man inte kan prata. Men nu blev det alltså Eriks tur att bli dålig. Så jag gick ner till Coop imorse och handlade lite åt honom, sen åt vi frukost och jag är nu på väg till skolan. Det är såå fint väder och jag önskar att jag slapp skolan idag, bara kunde få gå ute i det vackra vädret! Men, men... I eftermiddag åker jag tillbaka till Erik och tar hand om honom!

Kommentarer
Anonym säger:

Krya på er <3 Fin färg i håret förresten!!

Svar: Haha tack! Vem du nu är??
Felicia

2016-04-12 | 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback