Träning, förkyld och plugg

Jag kom igång med träningen! Lagom till påsklovet började jag springa och sedan fortsatte jag köra på som sjutton under lovet! Jag vet inte om jag kan säga att det gick bra, jag har sprungit på bättre tider, men jag gjorde det iallafall och det är jag glad över! Sen kom jag hem till Sthlm och skolan började igen igår. Dock mådde jag inte alls bra igår. Feberfrossade under dagen och trodde jag skulle bli riktigt sjuk, men idag känns det bättre! Bara halsen som gör ont nu! Vilket betyder att idag gick jag till skolan så att jag fick reda på vad som kommer på svenskprovet på fredag. Då är det bara att plugga in resten också. Sen har jag nationella engelska imorgon och svenska prov på fredag... Men nu kan vi börja räkna ner dagarna till sommarlov!! Inte långt kvar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback