Nu när kaoset lagt sig

 
Just nu känner jag mig lika fridfull som på bilden! (Ellinor tog bilden en dag i skolan)
Det var längesedan jag bloggade och det är för att jag har haft fullt upp. Det märktes kanske att jag inte mådde så bra över skolan för någon vecka sedan. Vi hade verkligen fullt upp och det var kaos. Men efter det lugnade allt ner sig. Jag fixade svenskan och resten av proven vi hade, nu är det bara matte nationella kvar på onsdag, men matte är inte så svårt tycker jag så det borde jag klara! Under veckorna som gått har jag ändå hunnit med väldigt mycket! Spenderat så mycket tid som möjligt med kompisar och Erik, det har inte blivit mycket men jag har gjort så gott jag kan. Jag har även fotat min kusin som är gravid! Väldigt rolig upplevelse och jag hoppas jag får göra fler gravidfotograferingar i framtiden. Nästa gång är det bebisen som ska fotas! Jag har också hunnit med att titta på syrrans dansuppvisning och hjälp så duktig hon är! Jag får lägga på ett kol med dansträningen nu så jag kan hålla jämna steg med henne...
Veckan som varit har vi haft estetdagar i skolan och fått information om gymnasiearbeten och sedan bara haft roligt! Jag har fortfarande inte kommit igång med träningen... Jag hittar inte direkt tiden till att träna. Så sent i onsdags kväll, efter att jag hade både städat och putsat fönster tränade jag och klockan hann bli närmare ett på natten innan jag var klar. Men det var skönt att få röra lite på sig! Torsdagen tillbringades med världens bästa Ann och sedan var det födelsedagslunch som gällde för en annan kompis på fredagen. Jag åkte även upp till Dalarna igen (andra helgen i rad) igår så nu sitter jag här och har det faktiskt ganska bra. Hade tänkt träna en del den här helgen också men mår inte så bra, så det får bli en annan dag! Imorgon bär det av till Stockholm igen och jag hoppas Erik som blev sjuk lagom till långhelgen blivit lite bättre så jag får träffa honom då.
 
Men nu vet ni iallafall att jag lever och lite av vad som hänt sedan sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback