När en måndag börjar bra!


Sitter just nu på tåget på väg till skolan! Mycket som hänt sedan jag skrev sist, men ska försöka hinna ikapp det i veckan. Jag hade en del prov och var ute och fotade en kompis från Falun i onsdags, hängde med Ellinor fredag till lördag och var med bästa Erik i torsdags och i helgen! Min vecka har varit väldigt händelserik och bra!
Igår var det så himla varmt och skönt i Sthlm!! 16 grader varmt och det blåste varma vindar, hur skönt som helst! Det var 20 grader i solen!! Och vädret fortsätter bjuda på glädje, det kanske inte är lika varmt idag, men sol är det allt och man kan gå tunnare kläder utan att frysa. Klart jag har en bra dag idag!!

Ska försöka fixa med bilderna jag tog förra veckan så jag kan lägga upp dem! Men först skola och grafisk kommunikation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback