Med Timbuktu i öronen fick jag inspiration till den grafiska biten...


Ja vad ska man säga? Man blir lite smått "förstörd" från skolan... Stod på tunnelbanan, lyssnade på musik och hittade den här bilden från i måndags. Fick feeling från musiken och inspiration för vad vi jobbar med på grafisk kommunikation så hela resan till skolan fixade jag med den. Jag kallar det för att bli "förstörd" men gillar egentligen hur jag får kunskap och inspiration från skolan. Men det är ju klart man blir lite trött på sig själv när det första man tänker på när man ser en bild är ljuset, kompositionen och jag kan inte bläddra i tidningar utan att bedöma hur de gjort layouten och fundera över hur man gör vissa saker...

Kommentarer
Anonym säger:

Haha! Coolt :)

2015-03-11 | 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback