Snart är det sommarlov!



Kände mig lite artistisk när vi var på Skeppsholmen för att gå på teater och se "Vår klass" med skolan idag. Var så vackra fönster där vi var, så jag passade på att ta nån bild med telefonen.
En vecka sedan jag bloggade nu och det hinner hända mycket på en vecka! Har haft mitt sista prov innan sommaren, det var i samhäll och kändes för en gångs skull som att det gick bra! Sedan har jag umgåtts mycket med Erik. Så skönt att vara med honom och så jobbigt att säga hejdå till honom även om det bara handlar om någon dag.
Jag försöker komma igång med träningen igen och ska se om jag hinner springa en sväng ikväll! I måndags blev jag äntligen klar med mina totalt 200km jag skulle springa! Har hållit på med det sen augusti och det har kommit mycket emellan mig och träningen, men kanske är jag på gång igen nu! Lagom till min hektiska sommar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback