Sakta vi gå genom stan










Idag fyller Ann år, så jag packade ryggsäcke i morse så att vi skulle kunna ha picknick efter skolan. Innan Ann hade slutat gick jag och Becca och handlade fika och frukt och sen dukades allt upp och Ann och några fler kom. Efter en lyckad picknick drog vi oss hemåt, men vad gjorde jag och Ann? Jo vi började som vanligt gå. Vi gick och vi gick och vi gick, men vart skulle vi? Det visste vi inte, vi bara följde vattnet och gick en bra sväng genom Stockholm. Det slutade med att vi gått närmare 15 km bara under eftermiddagen/kvällen. Min mätare står just nu på 18.48km så benen känns helt slut... Fast det var det väldigt värt! Att få gå där med Ann i sommarvärmen i solen och få prata med henne om allt mellan himmel och jord gjorde verkligen min dag! Jag har svårt att varva ned nu och tänker bara på hur vackert och bra allt var. Jag har verkligen kommit till rätt ställe, det är jag säker på! Jag älskar människorna här, jag älskar Stockholm och jag älskar skolan! Dessutom kanske jag har ett jobb till hösten, men det får vi se lite längre fram :) Nu ska jag försöka få lite sömn innan sista dagen i skolan imorgon, sen är det bara skolavslutningen på tisdag kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback