Men jag ser ljuset i tunneln!

 
Fast vänta, vad händer egentligen nu under sommarlovet? Varför har jag bloggat så lite?
Jo, först var jag med kompisar och syrran i sthlm, sedan åkte Erik med upp till Dalarna där vi hängde under midsommar. På måndagen åkte han hem och jag började jobba med att sitta i kassan på Hemköp... Tidiga morgnar och tidiga kvällar. Mycket träning och socialt umgänge hemma har det inte blivit. Har mått väldigt dåligt både fysiskt och psykiskt för att jag inte orkat träna efter jobbet, men jag försöker jobba på det! Nu är det den här veckan, på lördag ska jag träffa en gammal kompis och sedan drar jag till Västkusten med världens bästa kille!! Så jag ser ljuset i tunneln :-D
Ska försöka fota lite på Västkusten, men vi får se hur det går... Och räkna inte med att jag kommer blogga så mycket då, blogga kan jag göra sen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback