Jobbintervju och audition!

 
Ja det är mycket som hänt sedan sist nu! Fick sommarlov för några veckor sedan och då prioriterade jag att hänga med kompisar. Så bloggen fick vänta och sedan har det varit full rulle!
 
Men vi börjar med den största nyheten!
Jag nämnde ju i förbifarten förut om något jobb jag sökt. Jo, det var såhär att jag fick se att det söktes danslärare. Jag har ju varit danslärare för barn förut och tänkte att det vore ett väldigt roligt extraknäck. Så samma eftermiddag skickade jag spontant in en ansökan. Efter några veckor slutade jag hoppas på svar, men fick efter ett tag ett samtal från företaget. De undrade om jag fortfarande var intresserad och gav mig info om en audition som skulle hållas. Detta var för kanske tre veckor sedan nu. Jag gick dit och shit vad jag dansade! Vi fick dansa i grupp och skulle ha lärt oss en koreografi vi skulle dansa. Jag hade tränat som ett djur några kvällar innan och kände att jag skulle kunna göra ganska bra ifrån mig. Väl där var det bara att kötta. Det spelade ingen roll hur mycket svetten rann, det var bara att fortsätta visa hur bra pedagog man kunde vara och hur mycket dansglädje man kunde visa. Vi fick direkt efteråt veta om vi gått vidare till intervju eller inte.
Jag hade gått vidare!!!
Audition skedde en lördag och redan måndagen därpå var det intervju. Det hade jag inte riktigt planerat med, så jag hade släpat ner syrran till sthlm för att vi skulle ha några mysiga dagar ihop. Men hon fick följa med och vänta...
Audition kändes väldigt bra och även intervjun, för JAG FICK JOBBET!! 
Nu ska jag på utbildning i augusti och sedan börjar jag jobba i september!!! Och går det bra så har jag fast anställning till våren! Så himla bra!!

Kommentarer
Olli bolli säger:

DU ÄR SÅ JÄVLA BRAAAAA!!! <3

2015-07-22 | 01:30:20
Bloggadress: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback