Vi hade i alla fall tur med vädret!

 
 
 
 
Rubriken kanske inte riktigt säger hela sanningen. För måndagen jag skulle åka till Västkusten med min pojkvän och hans familj så började regnet redan hemma. Mamma och pappa skjutsade mig en bit på väg då vi skulle möta Erik och hans mamma i Örebro för att luncha tillsammans. När vi kommer till Örebro upphör regnet och man börjar få hopp, hopp om att det kanske inte blir dåligt väder på Västkusten trots allt.
Vi lunchar, jag packar in mig i deras bil och vi åker vidare. Och nej, vädret var inte så dåligt, men det blåste! Jag trodde jag skulle blåsa bort! Men efter en hel dag i bilen tar vi iallafall en promenad runt ön. Vi bodde hos Eriks mormor och morfar, i deras sommarhus de har där. Eller jag och Erik fick vår egen lilla stuga för oss själva!
Efter en första rundtur på ön kan jag säga att jag blev lite smått förälskad i platsen. Att de kallar det för sitt lilla paradis är inte svårt att förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback