God fortsättning! :)



God jul och gott nytt år!
Nu är det längesen jag skrev här! Det har varit både jul och nyår, jag har jullov och har jobbat lite och försökt ta det lugnt hemma.

Min jul var riktigt bra faktiskt! Visst, jag hade något jag skulle göra i princip varje dag, men det var ändå en bra jul då jag fick umgås med många fina människor! Julen spenderades hemma i Dalarna (hemma och hemma, allt känns som hemma och det är sjukt förvirrande).
I tisdags åkte jag till Sthlm igen och på tisdag eftermiddag/kväll var jag hos Erik. Gårdagen spenderade jag med Ann och vi hade det sååå bra! Vi piffade upp oss för att åka in till stan och fotografera på kvällen. Först drog jag hem till henne stax efter lunch och dumpade lite grejer. Vi var hos Ann ett tag och kollade på film, efter det åkte vi hem till mig och käkade middag och fixade till det där sista inför fotograferingen. Vi tog tuben till gamla stan och fotade lite där och allteftersom vi gick runt kom vi fram till Slussen där det var världens partaj! Det var musik, massa människor och fyrverkerier! Där var vi fram till tolvslaget. Efter det skulle vi försöka ta oss hem till Ann igen, men röken från fyrverkerierna la sig som en dimma över stan och man såg knappt vart man var. Vi yrade runt ett tag tills vi gått ett varv och upptäckte att det nog var smartare att ta en annan väg ;)
På vägen hem stannade vi till hos Anns moster där det var fest! Ann tyckte välbdet var lite pinsamt, men jag tyckte det var härligt att se hennes glada familj dansa loss och ha det trevligt! Efter ett tag åkte vi hem till Ann och vi skulle kolla färdigt på filmen vi börjat kolla på innan, så vi låg i hennes säng, åt glass och tittade på film. Men efter ett tag somnade vi båda och när jag vaknade till var datorn helt död och ingen av oss fattade om filmen tagit slut eller vad som hänt! XD

Det blev en sen kväll och jag kommer vara trött idag, men det är det sååå värt! För jag hade inte kunnat föreställa mig att fira nyår på ett bättre sätt! Visst, alla andra människor jag älskar hade också kunnat vara med, men det här var så perfekt det bara kunde bli!

Nu ligger jag i sängen och vaknade för en liten stund sedan, Ann sover fortfarande, så vi får se om jag får liv i henne snart ;)

God fortsättning på er och hoppas ni hade en lika bra nyårsafton som jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback