Världens bästa morbror!



När man har världens bästa morbror som ger bort de här grejerna och lite till kan man inte bli annat än lycklig <3 Det som inte syns på bilden är att jag även fick med två blixtar, en stor och vridbar och en liten. Vi håller ju på med analogt foto i skolan och det passade väl perfekt att få det här då! Tog med mig kameran till skolan i tisdags för att få hjälp att lista ut hur man gör med den, men det saknades batterier så det ska jag köpa i helgen :-) Testade även blixtarna till min digitala systemkamera och iallafall den lilla funkar! Den stora vet jag inte, saknas nog batterier till den också. Så jag som hade tänkt fota ändå igår blev helt överlycklig när blixten funkade till kameran så jag lekte lite med det :-) Bilder kommer upp imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback