Lite hemlängtan, eller kanske avundsjuka? ;-)










Såå himla fint väder idag! Synd bara att det blåste så det var så kallt...
Sov hos Erik inatt, så morgonen och förmiddagen spenderades hos honom. Sen åkte jag hem för att plugga och tog mig en promenad trots kylan.. Hade tänkt hinna med de sista solstrålarna, men självklart går solen i moln nästan på en gång... Men det var ändå skönt! Känner lite smått hemlängtan nu, pratade med familjen på telefon när jag var ute och gick fast jag tror mer att det handlar om avundsjuka ;-) De kunde sitta på den inglasade altanen hemma och ha det bra i solskenet... Men snart har jag sportlov och då kommer jag hem och kan sitta där! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback