Life...



Det är finurligt hur livet är. 
Jag kopplar ihop mycket av mina känslor och minnen till musik. Därför kan det vara jobbigt att lyssna på vissa låtar om det var musik jag hörde när jag gick igenom något jobbigt. Det kan också vara så att när jag lyssnade på den musiken mådde jag väldigt bra och då vill jag inte förstöra det. Jag vill liksom behålla den positiva laddningen i musiken och behålla de bra minnena till den. Då brukar jag låta bli att lyssna på det när jag är låg.

Nu är jag i ett läge där jag kan höra musik jag lyssnade på för ett år sedan då jag mådde riktigt bra, men när jag hör låtarna idag blir jag liksom förvirrad för det som kändes så bra då skulle idag inte riktigt kännas lika bra. För nu mår jag ännu bättre! Livet är lite finurligt, man får hela tiden nya uppfattningar om saker och definitionen om vad tex lycka är förändras ständigt. Men det är kul, jag gillar att uppleva nya saker och att få må bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback