Från en favorit till en annan

(Snälla ge mig fler morgnar som denna!)

Så, torsdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt.. Skulle egentligen hänga med Erik, men han blev sjuk, så jag åkte till stan och köpte batterier till min analoga kamera jag fått av min morbror, städade mitt rum och stack ut och sprang för tredje gången den här veckan! Det blev mycket träning den här veckan och det är jätteskönt! Kände dock igår att en vilodag inte var helt onödigt.. Benen var ganska slut.

Igår hängde jag med Becca och Ellinor efter skolan och vi åkte direkt hem till Becca där vi hade det mys. Sedan åkte jag och Ellinor till mig och käkade och hade det trevligt tills det var dags för henne att åka hem. Då följde jag med henne till pendeln.

Idag ska jag hänga med en annan favorit! Ska vara med Ann idag vilket kommer bli toppen!! Vi får se vad vi hittar på :-)

Kommentarer
tompa säger:

Vilken kanonbild!

Svar: Tack!! Haha, bara en bild jag tog lite snabbt härom dagen :)
Felicia

2015-02-14 | 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback