Ett kaotiskt, helknäppt och alldeles underbart halvår! - Det bästa halvåret i mitt liv!

 
 
För exakt sex månader sedan började jag gymnasiet i Sthlm nu. Jag kan inte säga annat än att det har varit det bästa halvåret i mitt liv och jag tror inte jag kommer få uppleva ett bättre halvår. Visst, det kan hända roliga och betydelsefulla saker senare i livet, men det är detta halvår som varit startskottet för allt. Det är nu livet började, det var nu jag tog steget och flyttade hit. Det är under detta halvår jag märkt att jag fakiskt klarar av att bo utan min syster, det är under detta halvår jag fått börja göra det jag alltid drömt om att göra (plugga foto och över huvud taget hålla på med foto) och det är under detta halvår jag träffat alla otroligt underbara människor som jag uppskattar extremt mycket idag. Jag har aldrig mått såhär bra och varit såhär lycklig. Så jag vill säga tack! Tack till alla som stöttat mig till att göra det här, tack till alla underbara människor jag träffat som fått detta halvår att bli det bästa och tack till mig själv för att jag vågade satsa.
Man kan inte veta hur saker och ting kommer sluta förrän man testat och ibland lyckas man, ibland inte. Jag tycker iallafall man ska försöka. Jag lyckades hamna i Sveriges finaste stad med de bästa människorna <3

Kommentarer
tompa säger:

Skönt!

2015-02-20 | 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback