Dansar mig genom dagen med värsta smilet ;)


Mycket vi har hunnit göra på foto nu. Min mapp med grejer jag tagit hem börjar bli full, men det är kul att plocka fram och se vad vi gjort :)

Igår var en bra dag! Trots att vi var trötta och hade grafisk kommunikation som kan vara ganska långtråkigt plus att det var svårt och irriterande att inget funkade igår så var det en bra dag. Tror vi var lite trötta både rent allmänt och sedan väldigt trötta på det vi höll på med igår så i slutet av dagen satt vi mest och skrattade tills vi grät, men det var roligt ;)  På vägen hem skrev jag lite med Erik och jag måste bara få säga att jag har världens bästa pojkvän <3 Så väldigt glad klev jag av pendeln, tog tunnelbanan hem och bytte om, sedan drog jag till dansen och där fortsatte glädjeruset fyllas på! Dansade för Martin på SDA och det var som vanligt fett kul! Det är så det ska kännas när man har kul och dansar :D
Nu kan jag dansa mig genom dagen med ett stort leende på läpparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback