Bästa skoldagen någonsin!!









Blev en skitbra dag igår! Solen sken och vi fick vara ute och fota fram till solen gick ner :-) Det underbara vädret gjorde att kreativiteten låg på max och vi gjorde massa roliga saker! Ellinor fick göra massa roliga poser då jag skulle ta mitt självporträtt och sedan fick vi för oss att gå upp för ett berg vilket vi även gjorde (båda två i bara gympaskor...) och där ställde vi upp sakerna vi hade med oss för stilleben och plåtade! Sista bilden tog Ellinor på mig när jag försökte ta en annan bild. Jag längtar till jag kan visa några bilder!

Dagarna på våren då solen är framme är bland de bästa dagarna på året!! Jag älskar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback