Värkande vader och nytt rekord!



Då har jag haft en helg i Dalarna! Första helgen hemma sedan skolan började. Det var skönt att få sova ut lite, var väldigt trött i slutet på veckan. Eller ja, sova ut och sova ut, var ju på granny goes street igår och såg på Panetoz, Linda Pira och Stor, Medina och Stockholm Syndrom. Har väldigt ont i vaderna efter allt hoppande igår, men stack trots det ut i skogen på en springtur. Trodde inte jag skulle orka springa, men det gjorde jag och rekord slog jag! Trots att det kändes trögt i början och jag kände att jag måste träna mer, fick jag min bästa tid! Det är så himla kul när man märker att man blir bättre :-)
Efter springturen packade jag och pt mat, sedan bar det iväg till tåget. Nu sitter jag i soffan i Sthlm och laddar inför skolan imorgon! Ska faktiskt bli kul! Har ju foto hela dagen imorgon, så det är väl klart jag längtar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback