Om Felicia får bestämma är det sommar! ;-)



Bestämde att det var sommar idag och körde på med kjol och barbent! Skönt med sommar igen om bara för någon dag. Behöver verkligen den där extra energin jag får av sommardagar nu! Är helt slut efter en lång dag. Har haft något att göra varje dag den här veckan och det känns att jag inte är van vid det. Skulle verkligen "behöva" ett sommarlov till nu ;-)
Har precis varit på dans och det bar kul! Gick så fasligt fort bara och jag som var slut i skallen redan innan känner mig helt gråtfärdig nu. Men vi hade vikarie idag och tror det blir lättare med den ordinarie läraren.
Just nu känns livet ganska tungt, men har för övrigt haft en bra dag idag! Mycket plugg och långa lektioner men annars bra!
Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback