Olika grupper, nya personer, en härlig faster och så en bild...



Det är mycket som händer nu. Var med kompisar idag och sedan har jag suttit och pluggat till nu. Imorgon kväll har jag dans och på fredag prov. Måste försöka plugga lite till, men det kanske jag kan göra på tåget. Trivs just nu väldigt bra här! Vi är indelade i många olika grupper i skolan, vi har en mediagrupp, en klass i de gymnasiegemensamma ämnena och en annan klass för mentorskap och fotokursen... Lite tråkigt när man äntligen börjar få lite vänner och så delas man upp i olika grupper med nya personer, det är lite tråkigt, men på det sättet lär man ju känna fler också! Så det är väl vara att bita ihop och köra på! Sedan tycker jag upplägget med kurser istället för ämnen i gymnasiet är lite tråkigt och jag saknar variationen i undervisningen, men jag får ju göra det jag verkligen vill och det hade inte varit bättre någon annan stans. Det är väl lika här att bara bita ihop och köra på!

Jag bor hos min faster och än så länge känns det väldigt bra! Hon är rolig och trevlig :-) 



Bilden tog jag i söndags när jag tog en promenad, ska försöka få upp fler bilder därifrån och har några fler mappar jag skulle kunna visa bildr ur, men har inte kunnat fixa med dem än. Ni får nöja er med denna så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback