Fotat tid

 
 
Jag hade en kort skoldag idag! Vi har ju foto idag så det var lite synd att vi inte fick ha hela dagen, men det var skönt ändå för jag vaknade med ont i magen idag... Bara att hoppas att det lättar till imorgon. Trodde inte jag skulle klara av skolan imorse, som tur var hade vi en chill dag. Vi fick sticka vart vi ville och fota på temat tid. Lite svår uppgift, men jag tror nog det blev ganska bra! Jag lyckades haffa en mamma, en mormor och ett barnbarn som gick över pattan precis när vi skulle ta oss till T-banan så jag frågade dem om jag fick fota dem och så blev det! Några bilder senare åkte vi tillbaka till skolan och fick sluta när vi lämnat tillbaka kameran och det var runt ett så runt två var jag hemma. Sådär lite för mycket ensam tid för när jag satt vid datorn och började redigera bilderna på finaste Elin började hemlängtan komma. Jag saknade framför allt stereon i vardagsrummet och altanen haha! För de senaste somrarna har jag brukat sitta på altanen och lyssna på musik, men nu kan jag inte det, så då började jag sakna det. Fast det gick över relativt snabbt igen och vipps var det kväll och dags att gå och handla. Sedan gjorde jag mat och skrev en lååång lista på grejer jag både behöver och saker jag vill ha till rummet här, får se om jag kanske kan handla lite i helgen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback