Första helgen "ensam" i storstan!

 
 
 
Trots mitt virrvarr i huvudet hade jag en grym helg! Den började med filmkväll hos en väldigt bra kompis jag fått här! Vi var fem tjejer och vi hade det såå trevligt! Dock åkte en av tjejerna hem på kvällen, men vi fortsatte myset ändå. På lördagen drog vi hem till mig och åt lunch och sedan var det stan som gällde! När vi sprungit i några affärer ett tag var det tyvärr dags för två st att åka hem och sedan var det jag och en tjej kvar. Vi brukar bli rätt crazy på stan när vi går på stan och det här var inget undantag ;-) Vi hade det skitkul och supermysigt! Vi gick till Espresso House och fikade och satt där rätt länge, sedan dansade vi och sjöng lite på stan, gick i ite affärer och tog en promenad på Stockholms fina gator. Sedan åkte vi hem till mig, då hon var så snäll och sov över hos mig ;-) Vi tittade på film och fortsatte myset långt in på kvällen. Det var en sån här kväll jag drömt om att ha. Ni vet när man tänker på hur något ska bli, när jag tänkte på att flytta till Sthlm var det sånna här kvällar jag såg framför mig. Jag tycker det var en perfekt dag med det bästa sällskapet! ♥
På söndagen vaknade vi rätt sent, åt "frukost" och sedan följde jag med min kompis till tunnelbanan. Efter det diskade jag och plockade ihop efter helgen.. Sedan skypade jag med min syster ett tag och efter det tog jag mig till Stockholm södra station och därifrån gick jag en promenad i det härliga vädret.
Jag hade en toppenhelg helt enkelt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback