Ett rent virrvarr

När jag tränar rensar jag liksom huvudet. I en och en halv vecka har jag haft ont i en häl och jag har det fortfarande, vilket gör att jag inte vågar träna. Kan ni föreställa er vilket kaos det är i mitt huvud nu. Det är så mycket som far fram och tillbaka och jag vill skriva så mycket i ett enda inlägg att allt bara blir konstigt. Jag hatar när det blir såhär, det gör att jag blir osäker, vet liksom inte vad jag vill och börjar fundera på vem jag är. Egentligen vet jag vad jag vill och vem jag är och när jag då blir osäker blir jag även frustrerad. Frustrerad över att jag är osäker… Ja, ni förstår kanske hur tankarna går och det blir ett virrvarr i mitt huvud.

För att jag ska känna mig fin hjälper det att vara självsäker, när jag tränar och får rensa huvudet blir jag självsäker. Är jag självsäker hittar jag lätt kläder att ha på mig för att känna mig fin.
Imorgon har jag skolfotografering och då gör det ju inget om jag känner mig fin. Jag undrar jag hur detta ska gå…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback