En helg i världsklass! <3

 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk vad skönt det är när man verkligen känner hela vägen in i hjärtat att man hittat rätt. Just det kände jag förra helgen när jag stannade i Sthlm med mina underbara vänner jag har här. Jag hade absolut trott att det skulle bli bra att flytta hit, men kunde jag ana att det skulle kännas SÅ HÄR BRA? Nej, jag tror inte det. Förra helgen var verkligen en helg i världsklass! Bilderna är från fredagen då jag Ellinor och Rebecca gick på stan och såg på när de åkte skridskor i Kungsträdgården. Så dessa bilder har både jag och Rebecca tagit :-)
Jag fotade även lite med Ann under lördagen, men de bilderna har jag inte fixat med än, så det får bli dessa just nu :-) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback