Varma vindar som smeker min arm=snart sommar? ;-)






Nu var det ett tag sen sist igen... Men har haft ganska mycket att göra och har varit ganska trött. Sitter just nu ute i solen i bara ett linne och laddar inför dansen :-) Såå härligt att känna de varma vindarna mot armen! Älskar det! Men börjar bli lite smått stressad över att veta att det endast är en gång kvar på dansen, sen måste vi försöka få till någon slags avslutning.. Börjar bli lite tajt om tid, men det ska väl gå.

Tog lite bilder på min klocka.. Varför vet jag inte, men jag gillar hur ljuset bryts på den :-)

Hoppas fler känner samma härliga snart- sommar- känslorna :-) Nu är det inte långt kvar till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback