Snön som smälter, bäcken som prolar och vackert motljus. Kan det bli bättre!? :-)

 
 
 
 
 
Fler bilder från fotopromenaden i söndags! Som sagt hade jag en underbar stund! Solen sken och det var varmt! En perfekt dag helt enkelt! Jag bara älskar hur snön smälte och det porlade i bäcken samtidigt som fåglarna kvittrade. Himelskt! Äntligen kom stigarna fram från att ha varit täckta av snö!
Jag gillar alla bilderna skarpt, fast motljuset i sista bilden har fått mig att gilla den lite extra på något vis. Vad tycker du? :-)

Kommentarer
👠 säger:

Jag gillar den sista bilden - men tredje bilden
säger mig att det kommer en sommar snart 💖💖💖

Svar: Kul! 😃 Hoppas verkligen sommaren kommer snart! Hade inte varit helt fel 😉☀️
Felicia

2014-03-14 | 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback